§ 1 Informacje Ogólne
-
-
- Przed dokonaniem zakupu lub złożeniem zamówienia należy zapoznać się z treścią niniejszego regulaminu.
- Sprzedawcą jest firma Magdalena Hodurek PMdesign z siedzibą w Krakowie.
- Realizacja zamówień odbywa się na terenie Polski. Wysyłka i sprzedaż za granicę są możliwe po wcześniejszych indywidualnych ustaleniach.
-
§ 2 Zamówienia
-
-
- Produkty z betonu architektonicznego wykonywane są na zamówienie.
- Zamówienia można składać telefonicznie pod numerem 508-254-200 lub mailowo na adres: biuro@pmdesign.com.pl.
- Czas realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie i zależy od jego wielkości, stopnia skomplikowania oraz sezonu.
- Klient ma obowiązek zapoznać się z kartą charakterystyki wyrobów betonowych. Dokument zawiera informacje m.in. o zmienności kolorystyki, tolerancji wymiarów oraz zaleceniach dotyczących przechowywania i użytkowania elementów betonowych, a także opisuje warunki gwarancji.
-
§ 3 Płatności
-
-
- Klient dokonuje płatności na podstawie faktury pro forma.
- Realizacja zamówienia wymaga wpłaty co najmniej 50% wartości zamówienia, natomiast pozostałe 50% należy uiścić minimum 2 dni przed planowanym odbiorem osobistym lub transportem. W przypadku zamówień niestandardowych lub dużych warunki płatności są ustalane indywidualnie.
- Faktury VAT są wystawiane do zamówień i przesyłane elektronicznie na wskazany adres e-mail.
-
§ 4 Dostawa / Odbiór
-
-
- Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich lub spedycyjnych.
- Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionych produktów w zakładzie produkcyjnym ok. 30 km od Krakowa.
- Koszty dostawy pokrywa klient zgodnie z cennikiem przewoźnika lub indywidualnie ustalonym kosztem transportu.
- Klient ma obowiązek sprawdzić towar pod kątem zgodności i uszkodzeń w momencie jego odbioru. W przypadku wykrycia wad należy niezwłocznie poinformować sprzedawcę. Przy odbiorze przesyłki kurierskiej konieczne jest sporządzenie protokołu szkody. Reklamacje dotyczące uszkodzeń, przebarwień czy wygięć zgłaszane po odbiorze nie będą uwzględniane, ponieważ mogą one wynikać z niewłaściwego przechowywania lub użytkowania przez klienta.
-
§ 5 Odstąpienie od umowy, Reklamacje
-
-
- Produkty sprzedawane przez firmę są wytwarzane zgodnie z indywidualnymi specyfikacjami klienta i nie są prefabrykowane. Zgodnie z art. 38 pkt. 3 Ustawy o prawach konsumenta, klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
- Zakres odpowiedzialności sprzedawcy za wady fizyczne lub prawne produktu (rękojmia) określają przepisy Kodeksu cywilnego.
a) Reklamacje należy zgłaszać pisemnie poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego i przesłanie go adres: biuro@pmdesign.com.pl - Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni kalendarzowych.
-
§ 6 Postanowienia Końcowe
-
-
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Dane osobowe klientów są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia i nie są udostępniane podmiotom trzecim w celach marketingowych.
-